Расход в городе: 11.0 л/100км, по трассе: 7.0 л/100км, средний: 9.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Це в мене вже друга Chery, до цього була Елара 2007р.в. 155тис. пробігу (забрала донька) - чудове авто, але захтілось щось нове, більше. Чому зупинився на Jetour X70? При виборі авто я не обмежувався лише китайцями, я ретельно обійшов всі доступні автосалони встановивши собі ліміт 550тис.грн. Що сподобалось та розглянув: Nissan Qashqai - порожня стартує з 560 тис на 1.2 л., Reno Kadjar те саме, FAW X80 дуже сподобалась, але не було на автоматі та в наявності, Chery Tiggo 7.8 - класні машини але дорожчі. Решта автосалонів з моїми вимогами і грошима нама чого дивитись. Дуже гарне відношення до клієнта в салоні Reno та Suzuki, в Skoda скотське відношення.
Jetour X70 мені сподобався дизайном, він більший за TIggo8, за його ціну в нього гарна комплектація: камери 360 з відеорегістратором (дуже зручна опція при парковці і маневруванні: хтось скаже камери не високої роздільної здатності, проте їх достатньо і, саме головне, вони не мають затримки). Штатний відеорегістратор пише 360 градусів, що важливо. Панорама з люком, повний електропакет, електродзеркала + електричний привід багажника (статусна річ, проте датчик відкривання спрацьовує не завжди, особливо коли знизу все обмерзло, краще кнопку натиснути). Безключовий доступ, кноковий запуск, автозакривання/відкривання вікон, автозакривання люка, автоблокування дверей тощо. Цифрова панель приладів, величезна мультімедіа blnetooth з дуже класним звуком (Хтось скаже не підтримує Android Auto, ну то й що? Застосовується точнісінько така сама по функціоналу EasyCon).
Салон величезний, 7 місць, трансформується в рівний пол. Другий ряд регулюється. Сидіння зручні, класно сформовані, особливо поперекова підтримка, є підігрів передніх сидінь, екокожа в порівнянні з натуральною не така холодна взимку і не так парить влітку (дивно, але факт). Матеріали оздоблення відмінної якості не гірше а місцями краще європейських і японських авто. Двигун 1.5 турбо 147к.с 210 Нм (турбіна з охолодженням), реально для машини повноїю вагою 2 тони по місту більш ніж достатній, налаштування дозволяють вздрючити нахабу, якщо треба, на трасі теж нормально, не спорт кар, але нормально. Вирішальним фактором стала класична гідротрансформаторна коробка-автомат з охолодженням, працює добре - комфортно, є 3 режими (зима, норм та спорт) я їх використовую, вони не для галочки. Підвіска енергоємка, на глибоких колдобінах пливе, проте машина на валка, дорогу тримає гарно, рулиться чудово. Шумоізоляція відмінна. Тормоза потужні, після Елари дуже сильно чутливі. Оптика LED, окрім головного світла фар та підсвітки номера. Головне світло - лінзований галоген тип НВ3/9005, спочатку їх замінив на діодні лампи. Проте LED лампочки в головне світло не краща ідея: ближнє світло непогано (промінь ширший), а дальній значно гірший за галогенки. Тому поставив ксенон 35W 4300K всередину фари - тепер все чудово, широкий промінь ближнього світла з чіткою світло-тіньовою смугою (не сліпить зустрічних) та потужний дальній, я задоволений.
Чого не хватає в цій комплектації: немає клімат-контроля (хоча все управління електронне, просто немає режима Auto), но в принципі, я звик швидко і, враховуючи, що на попередньому авто клімат завжди був включений в ручний режим то все ОК. Рульова колонка не регулюється по вильоту, лише по висоті (тіпа: якщо не влаштовуйте, купляйте тоді Тігго 8), но за кермом вмостився нормально, зручно. Немає гачків для одягу біля ручок пасажирів! (no comments). Укравто поставляє авто без шторки в багажник, але вона, на мою думку, не потрібна.
Гарне авто, рекомендую (В Україні вже понад 700 власників).
Плюсы автомобиля:Гарна, велика, комфортна. Топ за ці гроші.
Да, серьёзно. Не с Феррари тягаться, но автохамы в основном на автохламе и ездят. Динамика в городе, приличная, до 100 секунд 10-11, а это очень неплохо. "Вздрючить" со старта до 50 км/ч хватает, а в городе больше и не надо.
Serhii SAS, Да уж понимаю,что не с феррари,но и автохамы ездят на совершенно разных авто,ну и с динамикой 11сек кого-то дрючить.. хотел бы я на это посмотреть)
Slavik0080, Не хотел с Вами спорить, НО! Я так понимаю, у Вас скептическое отношение к динамике Jetour X70? И оно основано на анализе цифр объема двигателя и мощности, а не собственного опыта.
Такой вопрос: а если эту фразу написать, например, про Toyota RAV4 2018 или Mitsubishi Outlander 3 поколения (полиция на них ездит)? Сомнений быть не может, ведь это не китаец, да?
Теперь немного цифр:
Toyota RAV4 2018 XA50 2.0 л, 149 л.с., бензин, вариатор (CVT) - 11 секунд;
Mitsubishi Outlander 3 2018 GF0W 2.0 л, 146 л.с., бензин, вариатор (CVT) -12 секунд.
Странно, у них моторы по 2 литра, а динамика аналогична, при подобных размерах и весе, но не цене. Но ведь ни у кого не вызывает скепсис фраза, что динамика у этих авто нормальная.
Я не знаю, на чем на самом деле Вы ездите, но, я думаю точно не на спорткаре, раз отзывы про китайцев изучаете, поверте, 10-11 сек до сотни, достойная динамика.
Serhii SAS, не хотели со мной спорить ,но таки прёт,да?не буду даже комментировать тот текст,что вам не лень было выписывать,но так,пройдусь по основным моментам ..11сек это не динамика ,а тем более кого-то рвать с этими цифрами..бред.Так что,далеко не все согласятся с тем,что это нормально.Ну и на чем я езжу ..ну такое..у меня несколько машин ,одна из них Туарег с динамикой 5,5сек ,спорт не спорт,наверное вы и рассудите,но я не могу сказать ,что прям всех нахаб разрываю,хотя машина не медленная .
Шторка в багажник не нужна? Нужна, только непонятно почему её "не доложили". В наши весёлые времена в автомобиле ничего не должно быть на виду. Правда, если Вас устраивает, то всё в порядке. Удачной и беспроблемной эксплуатации!
Danubecaptain, спасибо. Окна сзади малюсенькие + высоко и тонированы, соответственно ничего в багажнике не видно. Говорят, что шторка в комплект не входит, хотите, покупайте. Короче, не хотят составлять конкуренцию Тиггам..., там есть.
Сам владелец Jetour X70, подпишусь под каждым словом автора. За эти деньги ничего более в Украине нет ( из новых авто). Полку можно заказать на алиэкспресс + там уже есть куча плюшек для нашего авто. Ксенон ставили в салоне? Как с гарантией после этого? Удачи вам и вашей машине А на пацанов со " спортивных туарегов" не обращайте внимания!
Спасибо и Вам удачи! Ксенон ставил сам, внутрь фары влезло все, вместе с блоками. С наружи ничего не видно - крышки всё закрыли. Изменений в конструкцию я не вносил, ведь это просто лампочка, включается в стандартный разъем...Главное гарантийщикам об этом не говорить, им в принципе пофиг, но на лапу попросят за молчание...Но свет реально стал суперовский: именно теплый белый + четкая свето-теневая граница. Один минус: если свет был выключен, то моргнуть с первого раза мощно не выйдет, надо разогреть (особенность ксенона), а если свет был уже включен, то без проблем.